Vi kan se at du anvender AdBlock til at skjule reklamer på vores site. Vi håber at du vil overveje at tillade reklamer på vores site, så vi fortsat kan skabe masser indhold af høj kvalitet til dig.

Template for Oddset widget

Aalborg-direktør: Vil have Nordjyllands førende underholdningsprodukt

Oplevelsesøkonomi står højt på listen hos Aalborg-direktør Thomas Bjuring.

Af

Det går strygende hos Aalborg Pirates. Nordjyderne er 10 point fri i toppen af Metal Ligaen og publikum strømmer til Bentax Arena for at se ishockey. 

Og det er ikke kun de hardcore hockeyfans, man har fat i, i Aalborg. 

Direktør Thomas Bjuring fortæller i dagens udgave af Nordjyske, at der er fokus på ''oplevelsesøkonomi''. Underholdning, der ikke kun er på isen, men også udenfor. Nordjyderne skal få en totaloplevelse på Pirates' hjemmebane, der skal danne rammen om Nordjyllands førende underholdningsprodukt:

- Det, der står allerøverst på vores strategiboard i bestyrelseslokalet, er oplevelsesøkonomi, og det synes jeg for alvor, at vi ser resultatet af. Jeg tror, at vi som ishockeyklub og underholdningsprodukt har fundet den rigtige vej til at tage konkurrencen op mod alle de oplevelsesmuligheder, nordjyderne har, og det betyder, at vi tiltrækker mange flere i hallen, end kun dem som går op i ishockey, forklarer Pirates-direktøren.

Aalborg har denne sæson over 3000 tilskuere per hjemmekamp. Klart flest af alle i Metal Ligaen. Senest har man også lagt billet ind på værtsskabet til det kommende Final 4. 

LÆS OGSÅ: Aalborg-direktør : Vi har en god mulighed for at få Final4

LÆS OGSÅ: Kristian Jensen Beklager og anker ikke fængselsdommen